onsdag den 5. januar 2011

SORRY! (nytårsaften&juleaften)

Jeg burde have skrevet nogle indlæg før, men der har bare været så meget! Det er jeg virkelig ked af - skyldfølelsen gnaver, så det svider i mine fingre, når jeg trykker på tasterne.

Jeg håber, at I alle har haft en vidunderlig juleaften - ja og så endda med sne på! Det havde jeg i hvert fald. Jeg skulle egentlig have lagt nogle billeder ud af juletræet og af gaverne, men de lægger ikke lige på denne her computer, så det må blive en anden gang.

Her er en liste over nogle ting, som jeg fik juleaften:

Læbepromade, shampo med bananduft, balsam med bananduft, bodyshampo med kirsebærduft og creme med tranebærduft - BodyShop

Cremerouge og solskinspudder - Mac

Sorte støvler med hæl og nitter, der stopper lige over anklen - Spanien

Sort lædervest, sorte ruskindsbukser - Fisketorvet

Sort jakke i skinnende stof med knapper og et mønster indvendigt - H&M

Et sæt med både cremer, ansigtsrenser og skintonic - Clinic

 2 sorte læder skulder- og håndtaske - Fisketorvet og Holbæk

SportsBH, sportsbukser og sportsT-shirt - Spanien

Bog

Halvt års abonnement - Vi Unge

Tegnet billede af jeg og en veninde

Billed af jeg og en veninde med tilhørende billederamme

Armbånd

Soundtrack CD - Eclipse, Twillight

Kæmpe billede af mig selv fra Tyrkiet

Gavekort - H&M

Fintnesskort - Fitness DK

Penge

Det er alt, hvad jeg lige kan huske :-) Der er muligvis mere, og jeg mangler endnu at få nogle gaver! Jeg håber, at I også har fået en masse lækre gaver.

Med hensyn til nytårsaften, hvad lavede I så? Havde I en dejlig aften med familie eller venner? Eller måske begge dele?
Jeg var selv hjemme hos en veninde og spise sammen med to andre veninder, hvorefter vi alle fire to til fest hos en af mine venner. Vi tog hjem ved 3-tiden og lå og spiste pindemad det meste af natten, hvorefter vi gik i seng og snorksov til den lyse formiddag.

Her er nogle billeder, der blev taget inden festen:








HAPPY NEW YEAR!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar